Élményvezetés élményparkunkban, üljön teherautóink, rendőrautóink, traktoraink volánja mögé!

Kiemelt ajánlat
2025.01.01. (szerda) - 2025.12.31. (szerda)

Az élményvezetés nem csupán egy hétköznapi program, hanem egy kaland, amely izgalmat, adrenalint és felejthetetlen pillanatokat tartogat. Akár tapasztalt sofőr vagy, akár most próbálnád ki először a vezetés kihívásait, nálunk garantáltan megtalálod a számodra tökéletes programot. Az egyes autókban, nem eredeti alkatrészek felhasználásával, különböző műszaki megoldások kerültek alkalmazásra az előző tulajdonosok által. Minden járműnek egy hozzá illő nevet adtunk, hogy könnyebben megkülönböztethessétek őket.

Élményvezetés

MultiShoot City Élményparkunk Nógrád megye szívében található, egy óriási 11 hektáros erdős területen helyezkedik el. A változatos terepen valódi élmény a teherautók, traktorok, rendőrautók, quadok vezetése, de kipróbálhatja a döcögést úthengerünkkel.

Modern és különleges járművek

Próbáld ki terepjáróinkat, quadjainkat és más speciális autóinkat, amelyek különleges élményt nyújtanak minden résztvevő számára.

Nosztalgikus járművek

Fedezd fel szüleink és nagyszüleink korából származó régi teherautókat és traktorokat, amelyek a „emberi leleményesség” jegyében lettek átalakítva!

Ezek a járművek különleges műszaki megoldásokkal és nem eredeti alkatrészekkel lettek felújítva az előző tulajdonosok kreativitásának köszönhetően.

A parkban minden jármű egyedi nevet kapott, hogy könnyebben megkülönböztethesd őket. Gyere és ismerd meg ezeket a technikai érdekességeket közelebbről, sőt, akár ki is próbálhatod őket!

Az élményvezetés bármilyen korosztály számára remek program, legyen szó:

  •         Családi programokról: Kicsik és nagyok is örömüket lelik a különleges járművek felfedezésében és kipróbálásában.
  •         Baráti kalandokról: Egy nap, amit soha nem felejtetek el, tele nevetéssel és izgalommal.
  •         Céges csapatépítésről: Az élményvezetés és a nosztalgikus járművek tökéletesek arra, hogy összekovácsolják a csapatot.
  •         Ajándékozás: Ideális választás születésnapokra, évfordulókra vagy bármilyen különleges alkalomra.

Miért válaszd a MultiShoot City-t?

Egyedi járműkínálat

A modern terepjáróktól a nosztalgikus traktorokig nálunk mindent megtalálsz.

Biztonság és szakértelem

Profi oktatóink segítenek, hogy magabiztosan és biztonságosan élvezd a vezetés örömét.

Gyönyörű környezet

A természetközeli helyszín tökéletes díszletet ad a vezetési élményekhez.

Egyedi történetek

Minden nosztalgikus jármű egy-egy történetet hordoz magában, amelyet szívesen megosztunk veled

Teherautóink

Ursula – IFA

Az IFA L60 az egykori keletnémet Industrieverband Fahrzeugbau járműgyártó, 1987-ben bemutatott tehergépjárműve. Az "L" betű a gyártás helyére, (Ludwigsfelde), a 60-as szám pedig a terhelhetőségére (6 tonna) utal. Gyártása a W50 típussal párhuzamosan történt, majd a rendszerváltást követve mindkettő típus gyártását befejezték. Az IFA L60 külsőre szinte teljesen megegyezik a W50-nel, ám számos technikai újítást tartalmaz, ami legtöbbször a nyugati gyártók régi technikájának új, keleti kivitelei. Ezek az újdonságok többek között Magyarországon is az egyik legmodernebb teherautóvá tették, egészen a 90-es évekig, amikor a rendszerváltást követően megindult a volt szocialista országokban a nyugati teherautómárkák forgalmazása. Jármű adatai: IFA L60 1218 4X4 DSK 1991 évjáratú, 9160 köbcentiméter, 5900 kg

Mandarin – Zsuk

Az első modellek terveit a Chevrolet gyártól egy orosz cég vette meg, mely aztán továbbadta azt a varsói FSO autógyárnak, melynek részeként alakult a Żuk gyár 1950-ben, kizárólag tehergépjárművek készítésére. Az első példány az ezen licenc alapján gyártott Lublin-51-es típusú katonai teherautó 1951. november 7-én hagyta el a gyártószalagot.1958-tól kezdve már saját konstrukción és technológián alapuló típusokat gyártottak, 2,5 tonna össztömegű, 900–1100 kg terhelésű első Żuk haszongépjárműveket. 1963 és 1970 között a cseh Avia céggel létrejött együttműködés keretében összesen 4500 darab Skot elnevezésű páncélozott szállítójárművet is gyártottak. A „klasszikus” Żuk kisteherautó (lásd a jobb oldali képen) kifejlesztését 1955–1956 között vitték végbe. Ebből a típusból a legutolsó, szám szerint az 587 500-adik, 1998. február 13-án gördült ki a gyárból. Elsősorban állami szerveknek (főleg a tűzoltóság és különböző bányászszervezetek számára) készült, de népszerű lett a magánszemélyek körében is, melynek köszönhetően (a Nysával ellentétben) az 1989 utáni lengyel (és kelet-európai) piacgazdaságban talpon tudott maradni. Jármű adatai: ZUK A11B, 1982-es évjáratú, 2120 köbcentiméter, 1400 kg

Iván – ZIL

A ZiL–130 a Szovjetunióban és Oroszországban a Lihacsov Autógyárban (ZiL) 1962–1994 között gyártott tehergépkocsi. 1992-től a ZiL-hez tartozó Uráli Autómotorgyár (UAMZ) is gyártotta. Az UAMZ nevét 2002-ben Uráli Gépkocsik és Motorok (AMUR) névre változtatták, ezt követően a tehergépkocsit AMUR–53131 típusjelzéssel gyártják. 1994-ig a ZiL-nél 3 380 000 darabot állítottak elő belőle.

Szergej – Kraz

Az AvtoKrAZ (ukránul: АвтоКрАЗ) az ukrajnai Kremencsukban holding formában működő, nehéz gépjárműveket gyártó vállalat. A szovjet időszakban Kremencsuki Autógyár, rövidítve KrAZ (КрАЗ – Кременчуцький автомобільний завод), majd AvtoKrAz Termelési Egyesülés néven működött. A vállalat által előállított járműveken a KrAZ típusjelzést használják. Polgári és katonai használatra gyárt általános és speciális feladatkörű nehéz tehergépkocsikat.

Ernő – Robur

A Robur, teljes nevén VEB Robur-Werke Zittau kelet-németországi (NDK) járműgyártó vállalat volt Zittauban. 1946-ban hozták létre az államosított Phänomen-Werke Gustav Hiller AG utódaként. 1957-ig VEB Phänomen Zittau néven működött. Ettől az időszaktól főként tehergépkocsikat állított elő. 1948-tól a kelet-németországi járműipart összefogó Járműgyártó Iparszövetség (IFA) részeként működött. Mint járműgyártó 1991-ben megszűnt, 1995 óta alkatrészgyártó vállalattá alakult. Jármű adatai: ROBUR LK2700/86 1986-os évjáratú, 2500 köbcentiméter, 2700 kg

Attila – Csepel

1968-1975 között szerkezetváltás a KGST-ben: Magyarország a buszgyártást kapta elsődleges feladatként. Minden gyártókapacitást ennek kellett alárendelni. Az Ikarus nem szállított többet a Csepelnek, a Csepel megkezdte az autóbusz fenékvázak beszállítását az Ikarus számára. (A nyolcvanas évek közepén 14 ezer készült két üzemben, két szerelősoron.) A Csepel teherautók vezetőfülkéit először az esztergomi Labor Műszeripari Művek, majd a lengyel Jelcz és Star készítette. 1968-ban a győri Rába elkezdi gyártani az MAN licenc motorokat és az újabb kori Rába teherautókat. Jármű adatai: CSEPEL D344 1968-as évjáratú, 5514 köbcentiméter, 6250 kg,

Borisz – UAZ

Minden úton való használatra tervezett terepjáró. 1965 óta az Uljanovszki Autógyár gyártja az UAZ-450D modell helyett.
Az UAZ-452D műszaki jellemzői. Ülések száma a kabinban - 2; kerékképlet - 4X4; teherbírás - 0,8 t; a vontatott pótkocsi össztömege - 0,85 tonna; rakodófelület területe - 4,86 m2; rakodási magasság - 1,04 m; motor: ZMZ-451, négyütemű karburátor, hengerek száma - 4, lökettérfogat - 2445 cm3, teljesítmény - 72 LE. Val vel. 4000 ford./percnél; sebességváltó: kézi kétsebességes váltóművel, fokozatok száma - 4x2; fő fogaskerekek - kúp fogaskerekek; gumiabroncs mérete - 8,40-15; fékhajtás - hidraulikus; kerékfelfüggesztés - függő laprugó; méretek: hosszúság - 4,46 m, szélesség - 2,04 m, magasság - 2,07 m; alap - 2,3 m; keréknyom - 1,44 m; saját tömeg - 1,67 tonna; legalacsonyabb hasmagasság - 0,22 m; fordulási sugár (a külső első kerék nyomvonala mentén) - 6,0 m; féktávolság 70 km/h sebességtől - 53 m; maximális sebesség - 95 km/h; üzemanyag-fogyasztás szabályozása - 13 l/100 km; üzemi üzemanyag-fogyasztás - 17,5-18,5 l/100km; üzemanyag-tartalék - 112 l.

Romboló

A DIE HARD 5 fillmben szereplő eredeti romboló!
A robosztus, mindent kibíró gépet, a Dakar-raliról és az autóépítésről ismert Szalay Balázs és az Opel Dakar Team építette, a Magyar Honvédségtől leselejtezett, háromtengelyes ZIL-alapokra. A gépjármű különlegessége, hogy képes hídról leugratva, lépcsőkön fel s alá masírozva, vagy akár felborulás után is mindenen át- és továbbmenni.
Technikai adatok: 6,2 literes 6x6 Zis V8 motor, egyedi alváz fém karosszériával, Kamaz váz króm-molibdát vázzal, Kamaz első és hátsó differenciálmű, 4 sebességes Kamaz váltó, 2,5 hüvelykes ütköző, 20 hüvelykes tekercses rugó, bypass Bilstein lengéscsillapító.

Golyó – úthenger

Kompakt, vibrációs tandem úthenger, amely kiválóan alkalmas kisebb útfelületek tömörítésére. Dupla hengerei egyenletes és hatékony tömörítést biztosítanak. Ideális járdák, parkolók és kerékpárutak építéséhez.

Traktorok

Antonio Carraro TX traktor

Az Antonio Carraro TX egy traktorsorozat, amelyet az olasz Antonio Carraro cég gyárt. Antonio Carraro egy olyan vállalat, amely már több évtizede foglalkozik speciális traktorok gyártásával. A TX sorozat kisebb traktorokat jelent, amelyeket szántásra, szőlészeti és gyümölcsös munkára, valamint egyéb speciális mezőgazdasági feladatokra terveztek. A traktorokat kifejezetten olyan területekre fejlesztik ki, ahol fontos a manőverezhetőség és a kisebb méret. Ezek a traktorok alkalmasak lehetnek dombvidéki területekre, szűk területekre vagy olyan helyekre, ahol hagyományos traktorok nehezen férnek hozzá. Teljesítmény (LE): 71, Lökettérfogat (cm3): 3300, Hajtás: elektro-hidraulikusan kikapcsolható összkerék, Kormányzás: hidraulikus (szervo), elsőkerék kormányzás, Erőátvitel: 16 fokozat előre, 16 fokozat hátra (szinkronizált), TLT: 540 f-1 / 750 f-1 és járókerék arányos fordulattal, 1 3/8" Z6

MTZ50

Az MTZ-50 egy traktormodell, amelyet a Minszk Traktorgyárban (MTZ) gyártottak a Szovjetunióban és a későbbi Független Államok Közösségében (FSZB) a szocialista időkben. Az MTZ traktorok népszerűek voltak a szovjet blokk országaiban és más kelet-európai országokban. Az MTZ-50 egy közepes méretű mezőgazdasági traktor volt, amelyet különböző mezőgazdasági munkákra használtak, mint például a szántás, ekézés, vetés és egyéb talajművelési feladatok. A traktorokat különböző változatokban és konfigurációkban gyártották, hogy megfeleljenek a gazdák különböző igényeinek. Az MTZ-50 traktorok híresek voltak megbízhatóságukról és egyszerűségükről. Teljesítmény (LE): 50, Lökettérfogat (cm3): 4750, Súly: 400 kg, Rendszere: négyütemű, vízhűtéses, előkamrás, Erőátvitel: mechanikus 9 sebességes

Quad

Terepre termett kalandok két vagy négy keréken. Ideális választás, ha szereted az adrenalint és a sebességet.

A Polaris Sportsman 570 EPS Touring SP egy erős és sokoldalú ATV, amely kiválóan alkalmas off-road kalandokra, vadászatra vagy mezőgazdasági munkákra. Az elektronikus kormányzás, a kiváló rugózás és a megbízható motorok miatt a Sportsman sorozat népszerű választás az ATV-felhasználók körében. Tökéletes kétszemélyes túraquad páratlan hatótávolsággal, kényelmes utasüléssel és kapaszkodókkal.

Rendőrautó

A Lada 2104 a 2105 kombi verziójaként született meg, és hosszú évtizedeken át szolgálta a szocialista országok rendőrségét. Robusztus felépítése és strapabírásáa miatt különösen népszerű volt a hatóságok köreiben.

Főbb specifikációk:

Motor: 1.5L vagy 1.6L soros, 4 hengeres benzinmotor
Teljesítmény: 75-80 LE
Sebességváltó: 4 vagy 5 fokozatú manuális
Hajtás: Hátsókerékhajtás
Maximális sebesség: kb. 140 km/h
Tömeg: kb. 1.100 kg
Csomagtartó kapacitás: 400+ liter


2025.01.01. - 2025.12.31.
Találatok száma: 22

Szepi Fogadó Szendehely

Szepi Fogadó Szendehely

Szendehely falu megőrizte romantikus barátságos hangulatát ebben a rohanó világban, ahol kellemes nyugodt napokat tölthet el az utazó. A nyugodt pihenés mellett az aktív pihenés kedvelői is megtalálják a kedvükre való szabadidős lehetőségeket. Visegrád, Nagymaros, Vác, Diósjenő, Bánk, Nőtincs mindössze ...

Tavi Fészek Fogadó Bánk

Tavi Fészek Fogadó Bánk

A Fogadó a Bánki-tó partján, a község központjában, a Tó-strand bejáratától kb. 50 m-re található. Minden 1-2 percen belül elérhető. Bevásárláshoz ABC saját épületünkben van. A tópartra gyönyörű kilátás nyílik, a strand, a szabadtéri színpad, a tóparti horgászstégek, a posta, az orvosi rendelő, a ...

Tengerszem Panzió Bánk

Tengerszem Panzió Bánk

A Tengerszem Panzió Nógrád megyében várja vendégeit.

Árdai Vendégház Terény

Árdai Vendégház Terény

Vendégházunk Terény közepén, mégis csendes, nyugodt környezetben található. 3 különálló, fürdőszobával rendelkező apartmanban 18 főt tudunk fogadni. Igény szerint pótágyazható. Állatbarát és gyerekbarát szálláshely vagyunk.

Bakó Faház Csesztve

Bakó Faház Csesztve

Legfeljebb 6 személynek alkalmas alpesi típusú, alápincézett szigetelt faház központi fűtéssel a Cserhát dombos vidékén.

Bubics Porta Kétbodony

Bubics Porta Kétbodony

Háromszobás, önellátó, örökpanorámás vendégház családoknak, baráti társaságoknak.

Hármaskönyv Fogadó

Hármaskönyv Fogadó

A régi parasztházból felújított igazi nádtetős épület a maga külső- és belső harmóniájával, kiválóan illeszkedik a békés, nyugodt falu arculatához. Vendégmarasztaló berendezése, a diófa bútorok, a szénvasaló, vagy a teknő, a fonott kosár... az egykori népi romantikát idézi. Kedves és kedvelt étterme ...

Kisecset Vendégház

Kisecset Vendégház

A vendégház 4 db kétágyas szobából, és 1 db külön bejáratú apartmanból áll. A konyha minden igényt kielégítő felszereltségű. A közel 1.5 hektáros kertben medence, szauna, fedett grillező és bográcshely, strandröplabda pálya, tollas és asztali tenisz található. A ház 10 fő kényelmes pihenését ...

Legénd Üdülőfalu

Legénd Üdülőfalu

Legénd Üdülőfalu egy húsz házból álló létesítmény, mely egy gondosan kialakított és ápolt területen fekszik, a Cserhát szelíd lankái által védetten, mintegy megbújva a kíváncsi szemek elől. Ez az üdülőfalu Legénd központjától pár száz méterre fekszik, mely egy 500 lelkes kis település, amely szerencsésen ...

Miniúr Udvarház Felsőpetény

Miniúr Udvarház Felsőpetény

A Miniúr Udvarházban egyedien kialakított szobák várják a pihenésre vágyókat. Kényelmes szállás legfeljebb 14 fő számára, közös nappalival, étkezővel, hatalmas terasszal, nagy kerttel. Igazi vintage hangulat, saját szauna.

   1 2 3   

A SZERVEZŐK AZ IDŐPONT ÉS A PROGRAMVÁLTOZTATÁS JOGÁT FENNTARTJÁK!

Kapcsolódó témák:

Figyelmébe ajánljuk!

Szécsénkei programturizmus

Országos eseménynaptár

KeSzeCsüSzoVa
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4
Megadott intervallumban:
-tól
-ig