A titkok hercege – Gesualdo rejtélyes élete
A titkok hercege – Gesualdo rejtélyes élete
Mézesvölgyi Nyár - Szabadtéri színházi fesztivál 2025 Veresegyház
Mézesvölgyi Nyár - Szabadtéri színházi fesztivál 2025 Veresegyház
Tavaszi programajánló online jegyvásárlási lehetőséggel
Tavaszi programajánló online jegyvásárlási lehetőséggel

A TikTok az új Facebook?

Te, mint vállalkozó talán emlékszel azokra az időkre, amikor betört a Facebook a magyar piacra is. Te is azt gondoltad, hogy ez csak a fiatalokat érdekli, senki komoly vásárlót nem tudnál ott elérni, játszani meg nincs időd. Aztán szépen lassan nőt a felhasználók átlagéletkora, és ma már eljutottunk odáig, hogy minden magára valamit adó cég jelen van a Facebookon, nehezen tudjuk elképzelni a vásárlásokat, sőt egyáltalán az életünket a Facebook nélkül. Ha úgy érzed, hátradőlhetsz, hiszen aktívan facebookozol a vállalkozásoddal, sőt még az Instagramot is hozzákapcsoltad a fiókodhoz, akkor azért érdemes meghallanod, hogy egyre hangosabban kopogtat az irodád ajtaján a TikTok. Bele se kezdj, a fiatalok már rég nem egyeduralkodók, a felhasználók fele 40+-os! Új feladat, igaz?

Valóban szükséged van a TikTokra?

Azért ne olyan sietősen! A Klikkmarketing szakértői is arra biztatnak, hogy vizsgáld meg, valóban szükséged van-e a TikTokra! Erre két lehetséges választ tudsz adni.

1. Már annyira profin kezeled az összes marketingcsatornádat, hogy van időd újabb platformot az uralmad alá vonni. Ha tehát aktív vagy a Facebookon és az Instagramon, ha mennek a hírlevelek, jönnek az új blogbejegyzések, akkor nosza rajta, a TikTok rád vár.

2. Mivel amúgy is gyártasz YouTube-ra videókat, ezek a kis szösszenetek nem fognak problémát okozni, miért ne?

3. Nem igazán van időd, kapacitásod, ötleted, és még a többi csatorna sincs maximálisan kiaknázva, így még a TikTok profil létrehozása halasztható.

Fontos tudni, hogy mivel linket itt sem helyezhetsz el a posztjaidnál, kevesebb konverzióra kell számítanod, de talán nem is ez a TikTok fő szerepe.

Ahol mindent is szabad

Ha úgy döntesz, hogy belevágsz, és profi TikTokker leszel, akkor az alábbiakra különösen figyelj oda!

1. Addig ne kürtöld szét a világban, hogy jelen vagy a TikTokon, amíg 9-12 videóval fel nem töltötted a feed-ed, hiszen az üres feed-ért minek odamenni?

2. Hashtagelj! Soha ne hagyd ki, hiszen sokkal több embernek fogsz megjelenni.

3. Figyeld a trendeket! Úgy, ahogy a Facebookon a mém template-ek, itt a videósablonok terjednek virálisan. Ha felülsz egy trendi videóra, jobban berobbanhatsz a köztudatba.

4. Ne légy karót nyelt. Nem kell tökéletes videó, néha a legfelkapottabb videók sima telefonnal készülnek!

5. Légy viszont eredeti! Mutasd meg, hogy működtök, milyen nálatok az élet, milyen vicces kollégákkal áldott meg a sors.

Ha megvan a kellő humorérzék és lazaság, nagyot nem fogsz tudni tévedni, de ha elakadnál, a Klikkmarketing szakértői szívesen segítenek eligazodni a közösségi média új platformján is!

Légy előrelátó!

Bárhogy is állsz most a nagy TikTok lenni-vagy-nem-lenni kérdéshez, érdemes lefoglalnod a vállalkozásod nevét, hogy ha esetleg később úgy döntesz, mégis csatlakozol, akkor ne érjen kellemetlen meglepetés.

Mondjuk ez az összes platformra igaz. Neked van még restanciád.

Kiemelt ajánlatok

Országos eseménynaptár

KeSzeCsüSzoVa
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4
Megadott intervallumban:
-tól
-ig
Érdekelnek a hirdetési lehetőségeink ?
Kérlek, küldj e-mailt az info@programturizmus.hu címre!