A titkok hercege – Gesualdo rejtélyes élete
A titkok hercege – Gesualdo rejtélyes élete
Mézesvölgyi Nyár - Szabadtéri színházi fesztivál 2025 Veresegyház
Mézesvölgyi Nyár - Szabadtéri színházi fesztivál 2025 Veresegyház
Tavaszi programajánló online jegyvásárlási lehetőséggel
Tavaszi programajánló online jegyvásárlási lehetőséggel

Megfelelő termékfeed a sikeres online jelenlétért

Amikor az online térben megjelenünk, ügyelni kell a tudatos tervezésre éppúgy, mint minden marketing tevékenységnél. A feed kapcsán például számtalan probléma szokott felmerülni, pedig sokszor ezek minimális odafigyeléssel és időráfordítással elkerülhetőek lennének. A sikeres online kommunikáció egyik kulcsa a termékfeed optimalizálása.

Cikkünkben most sorra vesszük a leggyakoribb hibákat és azok javítási lehetőségeit, tarts velünk!

Hogyan vágj bele?

Ha nem megfelelően van kezelve a termékfeed, az sok gondot okozhat, és negatív hatással lehet az online eredményeidre. Amennyiben nem vagy biztos a dolgodban, kérd szakemberek segítségét, akik egy marketing audit során feltárják a hiányosságokat!

Többek között azt is jelzik, hogy hol nem megfelelő a feed, majd javaslatot tesznek a korrekcióra. Ezt a munkát kiszervezheted olyan online full service ügynökségeknek, mint a Prioris. Így nemcsak szakértő kezekben lesz az online marketinged, hanem a szabadidőd is több lesz. Végre jut majd elég idő a családra és barátokra vagy akár a hobbidra is!

Miért fontos az optimalizálás?

Akár még a Google Merchant Center fiókodat is felfüggeszthetik, ha a termékfeed nincs megfelelően optimalizálva. De a Google Shopping keresési eredményeiben is hatással van a megjelenésre, ha hiányoznak a pontos információk, adatok.

Ez azt jelenti, hogy ilyenkor nem az elvárt helyen vagy egyáltalán nem is lehet az érintett termékekkel találkozni. Ha pedig mégis észreveszi a látogató, nagy valószínűséggel nem fogja azokat választani, mert nem elég informatívak számára. Ez alacsony konverziót eredményez.

Általános, leggyakoribb problémák

Nem is gondolnánk, hogy sokszor tényleg néhány perces munkával már korrigálhatjuk a feed hiányosságait. Még a Google Merchant Center fiókot sem kell elhagyni hozzá! Persze előfordulhatnak komolyabb gondok is, amikor akár a webshopmotort is át kell vizsgálni. Ez órákat is igénybe vehet, és szükségünk lesz hozzá egy webes szakemberre, fejlesztőre.

Nézzük, melyek a leggyakoribb problémák!

  • Az egyik ilyen, amikor termékadatok hiányoznak. Például az ár, az azonosító vagy a készletinformáció nincs feltüntetve.
  • A másik a rossz formázás, vagyis nem a Google által előírt formátumok és struktúra szerint történt az adatok feltöltése.
  • Sokszor előfordulnak duplikált termékek, amelyek szintén akadályozzák a hatékony megjelenést.
  • A rossz minőségű képek vagy a hibás linkek is nagy gyakorisággal lehetnek a hiányosságok okai.

Hogyan fogja szeretni a Google a feedet?

Először a termékleírásokat kell pontosítani, a címeket megfelelően kell strukturálni és képeket is optimalizálni kell az előírások és a paraméterek mentén. Szerencsére a Google Merchant Center mindig értesít, hogy hol a hiba.

Nem kötelező ugyan, de célszerű használni a “product_type” attribútumot is. Ez segíti a Google termékkategorizálását, valamint azt, hogy adott lekérdezésekre, melyek a legmegfelelőbb cikkek.

Ha ezekre odafigyelsz, garantáltan jobb lesz az online láthatóságod!

Kapcsolódó témák:

Hasonló ajánlatok

Kiemelt ajánlatok

Országos eseménynaptár

KeSzeCsüSzoVa
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4
Megadott intervallumban:
-tól
-ig
Érdekelnek a hirdetési lehetőségeink ?
Kérlek, küldj e-mailt az info@programturizmus.hu címre!