Melyek a legütősebb facebook hirdetések 2024-ben?
A facebook már több mint egy évtizede a hirdetések egyik fontos platformja, és a mai napig nagyon szép eredményeket lehet elérni rajta. Azonban az elmúlt évek alatt a fogyasztói szokások gyökeresen átalakultak, ezáltal a hirdetéseknek is folyamatosan meg kell változniuk.
Kérdés az, hogy milyen irányba menjenek ezek a változtatások, melyek azok a hirdetések, amelyek a legjobb konverziót hozzák. Ha szeretnénk minél több szabadidőt magunknak, és az a célunk, hogy a hirdetések dolgozzanak helyettünk, akkor érdemes tovább olvasni!
Milyen hirdetést néznek meg az emberek?
A budapestmarketing.hu szakértői elmondták, hogy a legjobb facebook hirdetés napjainkban az, ha rövid videós tartalmakat gyártunk. A TikTok térnyerésével ugyanis az emberek megkedvelték ezt a fajta tartalmat, ezért ha igazán jó hirdetést szeretnénk készíteni, akkor az egyszerű grafikák helyett érdemesebb videógyártásba fektetni az energiát.
Milyen egy ütős videós hirdetés?
Nem érdemes hosszabb videóban gondolkodni, mivel a felhasználók nagy része 30 másodpercnél hosszabb videót nem néz meg. Általánosságban ez az a lélektani határ, amely idő alatt meg kell ismertetni velük a terméket, és rá kell venni őket a vásárlásra. Jó irány a humoros megközelítés, a sztorimesélés vagy a termék használatának bemutatása, azonban figyelni kell arra, hogy a videó kösse le a nézőt, és ne legyen kétes minőségű.
Ki szerepeljen a videós hirdetésben?
2024-ben három fő trend van ezen a téren. Ezekről elmondható, hogy megfelelő kivitelezés mellett mindegyik működik, és igen jó eredményeket hoz.
1. Készíthetünk profi, saját hirdetést, ami megfelel a fenti feltételeknek, vagyis bemutatja a terméket, vagy ütős, frappáns tartalmat jelenít meg. Ha megvan a saját cégben a szakértelem ehhez, akkor máris nyert ügyünk van, ellenkező esetben érdemes profi segítséget hívni. A Budapest Marketing csapata nemcsak elkészíti a videót, de igény esetén a teljes kampányt is lebonyolítja.
2. UGC videók is nagyon népszerűek. Ebben az ügyfelek visszajelzései jelennek meg, de ma már ezt nem írásos formában célszerű kérni, hanem videós megjelenítéssel. Ilyenkor termékmintáért cserébe kérhetünk egy ajánlást, amit videóra veszünk.
3. Az influencerekkel való együttműködés is ráirányíthatja a figyelmet a termékünkre vagy a szolgáltatásunkra, mivel a követők hitelesnek ítélik meg az ajánlásaikat.
Hogyan lesz a látogatóból vásárló?
Hiába a jó hirdetés és a remek elérés, ha a weboldalon elvész a látogató, és nem tud gyorsan és egyszerűen vásárolni. A weboldalt is át kell alakítani, ha az nem elég gyors, nem elég érdekes, vagy az értékesítési folyamat valahol megakad.
A mesterséges intelligencia szerepe is egyre jelentősebb, hiszen képes elkészíteni a hirdetés szövegét, képi elemeit. Az elkészült tartalmat azonban minden esetben át kell nézni, és szükség esetén megfelelőképpen módosítani. A hirdetéshez használhatjuk az Advantage+ kampányt, ami előzetesen teszteli a célcsoportot és más paramétereket, majd ez alapján optimalizálja a hirdetést.